Trött på vänsterns statsmonopol på feminismen? Illamående av högerns "kvinna-stanna-hemma-vid-spisen-politik"? Uppgiven över borgerlighetens oförmåga att se könsrollsstrukturer? Feminist, liberal och radikal? Då är Felira någonting för dig.

tisdag, april 04, 2006

Det kom ett mail...

Fick ett mail idag som egentligen var riktat till min egna blogg, men tyckte det var så träffade så att jag tänkte publicera det här med. Om inte annars för att komma ihåg att vi har en bit kvar med den där feminismen...

"först måste jag säga att jag hatar er alla feminister och att din sida verkligen är den sämsta som verkligen finns. Jag tycker du borde stänga ner hela den skiten för att ingen bryr sig om dig och dina idiotiska feministiska åsikter.. Så lämna internet till oss MÄN!!!!"


Skrattretande, patetiskt eller bara sorgligt... välj själv :)

2 Comments:

Blogger Maria B said...

Hej Johanna,

inte för jag kan någonting om fildelning, men för mig låter som att han som skrev det känner sig hotad av dig för att du är bra på det du gör. Avundsjuka helt enkelt. Och det kan han gott vara!

tisdag, april 04, 2006 11:25:00 em

 
Blogger M said...

Haha. Så insiktsbefriat att det blir roligt. Det är väl lite av alla tre, men framförallt patetiskt.

onsdag, april 05, 2006 2:21:00 fm

 

Skicka en kommentar

<< Home